„ Бъдещите млади”
Продуктова политика:
Нашият театър е създаден от и за младите хора в България. Насочили сме изцяло вниманието си към тези „младежи” , които са жадни за нови знания и преживявания. За предстоящия сезон, театър „ Бъдещите млади” ще подготви нова специална програма от представления, с които се стараем да удовлетворим нуждите и желанията на своите зрители. Преди реализирането на продуктовата политика следва да се извършат някой дейности, като:
· Проучване- включително проучване на пазара , т.е. какво ще представят останалите театри в региона, като за целта сме използвали вътрешни хора, и проучване на предпочитанията на аудиторията- запитване чрез официалния сайт на театъра;· Планиране на асортимента- това включва процеси като задълбочаване на разделението на труда, ускоряване на процесите на специализация и концентрация и т.н.;
· Планиране на нови продукти- т.е. включване в програмата за предстоящия сезон нови представления. По план би трябвало да са 15. Но в същото време ще бъдат представени и някои от най- добрите ни стари. До момента на сцената на театър „ Бъдещите млади” са се играли около 30 различни представления, като може би ще бъдат избрани 10 от тях;
· Координация и контрол- относно потребителското поведение, конкуренцията, резултати. Резултатите трябва да са отлични, за да затвърди театърът за пореден път името си.
Ценова политика:
Ценовата политика е система за стратегическо и оперативно управление на цените. Чрез определянето на цената се формират приходите за театъра. Затова тя трябва да бъде изключително внимателно определена и съобразена с редица фактори като цени на конкуренти, възможности на посетителите, условия на пазара. Що се отнася до контролируемите фактори, цените на билетите за определено представление зависят от броя на актьорите в него, екипът „ зад сцена” , продължителността на постановката, часът , в който е планирано да се изиграе, местата в публиката.
Основна цел на ценовата политика на театър „ Бъдещите млади” е определяне на такива цени и продажби на билетите, които да доведат до баланса между разходите за поставяне на ново представление и разходите, които потребителите са готови да направят, за да го гледат. Определянето на цените ни е ориентирано към търсенето.
Цените на билетите за вече поставяни представления ще варират от 5,50 BGN до 15,50 BGN. Предвиждаме намаления 15 % за ученици и пенсионери.
Билетите на новите представления в програмата на театъра варират от 8 до 25 BGN, като тук намаленията на ученици и пенсионери ще са също 15%.
Дистрибуционна политика:
Дистрибуционната политика на театър „Бъдещите млади” включва изграждането и управлението на каналите за дистрибуция на билети за представленията. В този смисъл нашата аудитория има възможност за закупуването им от различни и удобни за тях места.
· Касата на театър „ Бъдещите млади” , където билети могат да се намерят месец преди поставянето на представлението на сцена;· www.Eventim.bg
· www.web.ticketstream.cz
· София, Ж.к. Яворов Вестникарска Група България бул. "Цариградско шосе" № 47 и Office 1 Superstoreул. Шипченски проход 46В
· София, Кв. Манастирски ливади Магазин M-TEL бул.България №69
· София,Стамболийски M-TEL Магазин бул. Търговски, Централна Търговска Зона
· Варна, M-TEL Магазин бул. Владислав Варненчик 260
Комуникационна политика:
Тя е от изключително значение, тъй като чрез нея се осъществява връзката между продукт и потребител. Без изпращане на информация до нашите зрители, не биха се осъществили целите на театър „ Бъдещите млади”. Комуникационна ни политика се реализира чрез:
· Реклама- предвидили сме разпечатване на 2000 плаката за всяко ново представление и 800 за вече играните, които ще бъдат разлепени в района на сградата на театъра, както и до останалите центрове, откъдето може да се закупят билети. Също така ще пуснем online реклама в www.eventim.bg и www.vbox7.bg ;· Разгласа- т.е. освен на предвидените от нас рекламни материали на представленията, ние разчитаме и на добрите отзиви на публиката ни, което ще доведе до засилен интерес. Все пак рекламата „ от уста на уста” е най- силна ;
· Връзки с обществеността- вкл. средства за масово въздействие- в деня преди премиерата на някои представления ще бъдат проведени пресконференции с някои от главните актьори. Също така вече са интервюирани актьори от две представления, но интервютата ще излязат седмица преди премиера в двата най- големи ежедневника за страната .