Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2014 18:47 - Контролируеми фактори
Автор: blogonfire Категория: Други   
Прочетен: 535 Коментари: 0 Гласове:
0



 Контролируеми фактори-продуктова,ценова,дистрибуционна и комуникационна политика на театър  
  „ Бъдещите млади”

 

 

Продуктова политика:

   Нашият театър е създаден от и за младите хора в България. Насочили сме изцяло вниманието си към тези „младежи” , които са жадни за нови знания и преживявания. За предстоящия сезон, театър „ Бъдещите млади”  ще подготви нова специална програма от представления, с които се стараем да удовлетворим нуждите и желанията  на своите зрители.  Преди реализирането на продуктовата политика следва да се извършат някой дейности, като:

·        Проучване- включително проучване на пазара , т.е. какво ще представят останалите театри в региона, като за целта  сме използвали вътрешни хора, и проучване на предпочитанията на аудиторията- запитване чрез официалния сайт на театъра;
·        Планиране на асортимента- това включва процеси като задълбочаване на разделението на труда, ускоряване на процесите на специализация и концентрация и т.н.;
·        Планиране на нови продукти- т.е. включване в програмата за предстоящия сезон нови представления. По план би трябвало да са 15. Но в същото време ще бъдат представени и някои от най- добрите ни стари. До момента на сцената на театър „ Бъдещите млади” са се играли около 30 различни представления, като може би ще бъдат избрани 10 от тях;
·        Координация и контрол-  относно потребителското поведение, конкуренцията, резултати. Резултатите трябва да са отлични, за да затвърди театърът за пореден път името си.

 

Ценова политика:

   Ценовата политика е система за стратегическо и оперативно управление на цените. Чрез определянето на цената се формират приходите за театъра. Затова тя трябва да бъде изключително внимателно определена и съобразена с редица фактори  като цени на конкуренти, възможности на посетителите,  условия на пазара. Що се отнася до контролируемите фактори, цените на билетите за определено представление зависят от броя на актьорите в него, екипът „ зад сцена” , продължителността на постановката, часът , в който е планирано да се изиграе, местата в публиката.
   Основна цел на ценовата политика  на театър „ Бъдещите млади” е определяне на такива цени и продажби на билетите, които да доведат до баланса между разходите за поставяне на ново представление  и разходите, които потребителите са готови  да направят, за да го гледат. Определянето на цените ни е ориентирано към търсенето.

   Цените на билетите за вече поставяни представления ще  варират от 5,50 BGN  до  15,50 BGN. Предвиждаме намаления 15 % за ученици и пенсионери.

Билетите на новите представления в програмата на театъра варират от  8 до 25 BGN, като тук намаленията на ученици и пенсионери ще са също 15%.

 

Дистрибуционна политика:

   Дистрибуционната политика на театър  „Бъдещите млади” включва  изграждането и управлението на каналите за дистрибуция на билети за представленията.  В този смисъл нашата аудитория има възможност за закупуването им от различни и удобни за тях места.

·        Касата на театър „ Бъдещите млади” , където билети могат да се намерят месец преди поставянето на представлението на сцена;
·        www.Eventim.bg
·        www.web.ticketstream.cz
·        София, Ж.к. Яворов  Вестникарска Група България бул. "Цариградско шосе" № 47 и  Office 1 Superstoreул. Шипченски проход 46В
·        София, Кв. Манастирски ливади Магазин M-TEL бул.България №69 
·        София,Стамболийски M-TEL Магазин бул. Търговски, Централна Търговска Зона
·        Варна, M-TEL Магазин бул. Владислав Варненчик 260
 

 

Комуникационна политика:

   Тя е от изключително значение, тъй като чрез нея се осъществява връзката между продукт и потребител. Без изпращане на информация до нашите зрители, не биха се осъществили целите на театър „ Бъдещите млади”. Комуникационна ни политика се реализира чрез:

·        Реклама- предвидили сме разпечатване на 2000 плаката за всяко ново представление и 800 за вече играните, които ще бъдат разлепени в района на сградата на театъра, както и до останалите центрове, откъдето може да се закупят билети. Също така ще пуснем online реклама в www.eventim.bg и www.vbox7.bg ;
·        Разгласа- т.е. освен на предвидените от нас рекламни материали на представленията, ние разчитаме и на добрите отзиви на публиката ни, което ще доведе до засилен интерес. Все пак рекламата „ от уста на уста” е най- силна ;
·        Връзки с обществеността- вкл. средства за масово въздействие- в деня преди премиерата на някои представления ще бъдат проведени пресконференции с някои от главните актьори. Също така вече са интервюирани актьори от две представления, но интервютата ще излязат седмица преди премиера в двата най- големи ежедневника за страната .



Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: blogonfire
Категория: Други
Прочетен: 8349
Постинги: 4
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031